Ο Διευθυντής Δ.Ε Αιτωλοακαρνανίας δέχεται στο γραφείο της Δ/νσης κατόπιν ραντεβού κάθε Τρίτη και Πέμπτη 12:30 π.μ. - 14:00 μ.μ. Για ραντεβού καλέστε στο τηλέφωνο 2631050060.
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. από σχολείο σε σχολείο για το διδακτικό έτος 2024-2025
Αποσπάσεις-Τοποθετήσεις | 25-07-2024 | Hits:82
Μονιμοποιήση νεοδιόριστων μελών ΕΕΠ - ΕΒΠ ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας
Διορισμοί-Μεταθέσεις-Μετατάξεις | 16-07-2024 | Hits:208
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΔ ΓΕΛ/ΕΠΑΛ - ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΜΔ - ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Πανελλήνιες | 09-07-2024 | Hits:122
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αναπληρωτές-Ωρομίσθιοι | 09-07-2024 | Hits:70
ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΔΕ ΓΙΑ ΤΟ …
71426_2024 Ενημέρωση σχετικά με συμπληρωματική προ…
Ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών Δ.Ε. στις 28-06-20…
Χρονοδιάγραμμα Υπηρεσιακών Μεταβολών σχ. έτους 202…
Μονιμοποίηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΔΔΕ Αιτωλο…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΟΡΓΑΝΙ…
ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΕΠ - ΕΒΠ
59838_2024 Οργάνωση και διεξαγωγή των εισαγωγικών …
Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών και μαθησιακής υποστήριξης/ συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την ισότιμη πρόσβαση και συμπερίληψη στην εκπαίδευση»,
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Γενικού ενδιαφέροντος
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024 08:04
Η Πράξη αφορά στη στήριξη του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης και στην ενίσχυση των ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-ΣΔΕΥ, με στόχο την ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση, τη συμπερίληψη και την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών/τριών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα σχολεία γενικής αγωγής της Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για την κάλυψη των αναγκών της Πράξης απασχολούνται εκπαιδευτικοί οι οποίοι συλλειτουργούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης ή στελεχώνουν τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. , νοσηλευτές για τους μαθητές που χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί για τη διάγνωση και αξιολόγηση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/τριών και ειδικό βοηθητικό προσωπικό για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν».