Δείτε εδώ...

Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2024

Ενημέρωση προς το κοινό

Ο Διευθυντής Δ.Ε Αιτωλοακαρνανίας δέχεται στο γραφείο της Δ/νσης κατόπιν ραντεβού κάθε Τρίτη και Πέμπτη 12:30 π.μ. - 14:00 μ.μ. Για ραντεβού καλέστε στο τηλέφωνο 2631050060.

Ψηφιακό φροντιστήριο

Το ψηφιακό φροντιστήριο αποτελεί μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα για μαθητές και μαθήτριες. Διαθέτει σε μορφή video σειρά από γνωστικά αντικείμενα και απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

 Στο ψηφιακό φροντιστήριο εκτός από το εκπαιδευτικό υλικό για τους μαθητές των τριών τάξεων του γυμνασίου και των δύο πρώτων του Λυκείου θα υπάρχει πρόσβαση για κάθε υποψήφιο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν κατά τις απογευματινές ώρες, ζωντανά, παραδόσεις για το σύνολο της ύλης στα εξεταζόμενα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών μαθημάτων, όπως γραμμικό και αρχιτεκτονικό σχέδιο, γερμανικά και γαλλικά.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΕΔΑΣΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

Κοινοποιούμε ανακοίνωση του ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλοακαρνανίας

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (ATT00071.doc)ATT00071.doc26 Kb

Πρόσκληση για Συμμετοχή σε Πρόγραμμα Δημιουργίας εικονικών σεναρίων

Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε σε ένα καινοτόμο πρόγραμμα με στόχο τη δημιουργία εικονικών σεναρίων που απευθύνονται σε ηλικιωμένους σε γηροκομεία και παιδιά σε βρεφονηπιακούς σταθμούς. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω Φινλανδικής Εθνικής Μονάδας κι έχει τίτλο: VRCARE: Modernizing Healthcare Pedagogy with Virtual Reality for Interaction, Ethics, Stimulation and Sensory (Εκσυγχρονισμός της Εκπαίδευσης του τομέα Υγείας με χρήση της εικονικής πραγματικότητας για αλληλεπίδραση, ηθική, διέγερση και αισθητηριακή εκπαίδευση). Περιλαμβάνει δύο κατηγορίες σεναρίων με σκοπό την υποστήριξη της ποιότητας ζωής και την ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσα από διαδραστικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

 

Συμμετοχή της Δ.Δ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας στο πρωτοποριακό πρόγραμμα Erasmusplus KA2: VRCARE

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Αιτωλοακαρνανίας ανακοινώνει την πρώτη συμμετοχή της στο πρόγραμμα Erasmusplus KA2 με κωδικό 2024-1-FI01-KA220-VET-000249151, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω Φινλανδικής Εθνικής Μονάδας. Το πρόγραμμα, με τίτλο **VRCARE: Modernizing Healthcare Pedagogy with Virtual Reality for Interaction, Ethics, Stimulation, and Sensory**, έχει ως στόχο τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας (VR) για τη διδασκαλία αφηρημένων εννοιών, όπως η αλληλεπίδραση και η ηθική. Το έργο, που θα διαρκέσει 35 μήνες, ξεκινά τις δραστηριότητές του την 1η Σεπτεμβρίου 2024 και θα ολοκληρωθεί στις 31 Ιουλίου 2027. Όλα τα αποτελέσματα θα είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του έργου μέχρι τη λήξη του.

Στόχοι του Προγράμματος VRCARE

Ο κύριος στόχος του VRCARE είναι να αναβαθμίσει την παραδοσιακή παιδαγωγική προσέγγιση στην κοινωνική και υγειονομική εκπαίδευση που επικεντρώνεται σε παιδιά και ηλικιωμένους, εισάγοντας την εικονική πραγματικότητα (VR) ως μέσο διδασκαλίας αφηρημένων θεμάτων, όπως η αλληλεπίδραση και η ηθική.Το VRCARE στοχεύει επίσης να έχει θετικό αντίκτυπο σε παιδιά σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και σε ηλικιωμένους που διαμένουν σε γηροκομεία, παρουσιάζοντας ρεαλιστικά σενάρια εικονικής πραγματικότητας που απεικονίζουν καθημερινές δραστηριότητες, όπως βόλτες, χορό και καφέ σε καφετέρια. Αυτά τα σενάρια μπορούν και θα χρησιμοποιηθούν από τους ηλικιωμένους και τα παιδιά μαζί με τους φροντιστέςκαι μαθητές ως μέσο ενεργοποίησης και αλληλεπίδρασης, χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν το γηροκομείο ή τον παιδικό σταθμό.

 

Συνεργάτες του προγράμματος

Το πρόγραμμα συντονίζεται από το **Axxell Utbildning Ab** στη Φινλανδία και περιλαμβάνει σημαντικούς εταίρους από όλη την Ευρώπη, όπως:

**SOSU Ostjylland** (Δανία)

**Galway Technical Institute** (Ιρλανδία)

**CentroSanViator** (Ισπανία)

**Bridgwater&TauntonCollege** (ΗνωμένοΒασίλειο)

**p-consulting.gr** (Ελλάδα)

**Centre for competence development Cyprus** (Κύπρος)

Δραστηριότητες και Αναμενόμενα Αποτελέσματα

Το έργο αποτελείται από 3 πακέτα εργασίας (ΠΕ) που επικεντρώνονται στη δημιουργία περιεχομένου και σε απτά αποτελέσματα. Αυτά τα 3 ΠΕ είναι:

  1. Ενίσχυση της εκπαίδευσης στον τομέα της υγείας μέσω προσομοίωσης VR: Σενάρια πραγματικής ζωής για την ηθική και την αλληλεπίδραση
  2. Υποστήριξη της ενεργοποίησης ηλικιωμένων και παιδιών σε κέντρα φροντίδας μέσω προσομοίωσης VR: Σενάρια πραγματικής ζωής για διέγερση και αισθητηριακή εκπαίδευση
  3. Ενσωμάτωση Εικονικής Πραγματικότητας για βελτιωμένη εκπαίδευση και φροντίδα: Ενδυνάμωση επαγγελματιών και βελτίωση της ευημερίας μέσω του εικονικού μαθησιακού περιβάλλοντος και της εικονικής βιβλιοθήκης

Συναντήσεις του προγράμματος

Έχουν προγραμματιστεί 5 διαδικτυακές συναντήσεις και τακτικές διαδικτυακές συναντήσεις για την εργασία σε θέματα που συνδέονται με τη διαχείριση του έργου, τη διάδοση, τη βιωσιμότητα και τη δημιουργία περιεχομένου για τα πακέτα εργασίας (ΠΕ) και 4 διακρατικές συναντήσεις

Οι προγραμματισμένες διακρατικές συναντήσεις είναι:

- TPM 1: Νοέμβριος 2024, Λευκωσία, Κύπρος

- TPM 2 + εκπαίδευση: Σεπτέμβριος 2025, Άαρχους, Δανία

- TPM 3 + εκπαίδευση: Σεπτέμβριος 2026, Πάτρα, Ελλάδα

- TPM 4: Μάρτιος 2027, Καρίς, Φινλανδία

Κάθε εταίρος, θα συνεργαστεί με τους συνδεδεμένους εταίρους που εκπροσωπούν κέντρα φροντίδας ηλικιωμένων και παιδιών. Θα πραγματοποιηθούν κοινές συναντήσεις για τη δημιουργία, τη δοκιμή και τη βελτίωση των σεναρίων πραγματικής ζωής και των VR σκηνών. Οι συνδεδεμένοι εταίροι δεν θα παρευρεθούν στις διακρατικές συναντήσεις.

Κοινωνικές και Εκπαιδευτικές Επιπτώσεις

Το VRCARE αναμένεται να έχει πολυεπίπεδο αντίκτυπο στην εκπαίδευση και φροντίδα υγειονομικής περίθαλψης σε όλη την Ευρώπη. Θα βελτιώσει τις παιδαγωγικές μεθόδους, προσφέροντας πιο προσιτές, σύγχρονες και διαδραστικές εμπειρίες μάθησης. Μέσω των 72 πραγματικών σεναρίων και των 12 σεναρίων VR, οι μαθητές και οι επαγγελματίες υγείας θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν κρίσιμες δεξιότητες όπως ηθική κρίση, επίλυση προβλημάτων και ολιστική φροντίδα.

Το πρόγραμμα προωθεί τη συνεργασία μεταξύ φροντιστών και εκπαιδευτικών, παρέχοντας τα εργαλεία για να κατανοήσουν και να προετοιμαστούν για τα ηθικά διλήμματα και τις προκλήσεις της καθημερινής επαγγελματικής ζωής στον τομέα της φροντίδας υγείας.

 

Για Περισσότερες Πληροφορίες:

Η ιστοσελίδα του έργου θα παρέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα αποτελέσματα και την πορεία του προγράμματος. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να έχουν πρόσβαση στο υλικό που θα παράγεται καθ' όλη τη διάρκεια του έργου.

Με τη συμμετοχή στο VRCARE, η ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας αποδεικνύει τη δέσμευσή της για καινοτομία στην εκπαίδευση υγείας και κοινωνικής φροντίδας, εισάγοντας νέα εργαλεία και μεθόδους που θα βελτιώσουν τη μάθηση και την παροχή φροντίδας για το μέλλον.

Εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης

Κοινοποιούμε έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) με θέμα "Εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης"

Διαδικασία τοποθέτησης μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ

Με στόχο την ομαλή και έγκαιρη διεξαγωγή και ολοκλήρωση της διαδικασίας τοποθέτησης μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ, ύστερα από πρόταση του Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. Δυτικής Ελλάδας, που μετατέθηκαν συμπληρωματικά στις περιοχές αρμοδιότητάς σας με την 87411/Ε4/29-07-2024 (ΑΔΑ: 6Υ4546ΝΚΠΔ-ΚΘ1) ΥΑ, καθώς και για τα μέλη που είχαν υποβάλει εμπρόθεσμα αιτήσεις μετάθεσης εντός περιοχής για το σχολικό έτος 2023-24 και δεν ικανοποιήθηκαν ως προς οποιαδήποτε επιλογή την προηγούμενη φάση των οριστικών τοποθετήσεων (σχετ. το αριθμ. 87413/ Ε4/29-07-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ), παρακαλούμε έως Τρίτη 06-08-2024 οι ενδιαφερόμενες να υποβάλλουν την συν. αίτηση στην Δ.Δ.Ε Αιτωλ/νίας ηλεκτρονικά με συν. τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

 

Ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών Δ.Ε. στις 28-06-2024

Ενημέρωση σχετικά με την Ανάληψη Υπηρεσίας την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024 - ημέρα λήξης του διδακτικού έτους 2023-2024 - και άλλα υπηρεσιακά ζητήματα μόνιμων εκπαιδευτικών.

Υποβολή δηλώσεων προτίμησης για κενούμενη θέση Διευθυντή του ΓΕ.Λ. Μύτικα

Καλούμε τους εγγεγραμμένους στον αξιολογικό πίνακα Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Ε.Κ που δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί σε σχολική μονάδα και έχουν την δυνατότητα τοποθέτησης και συμπλήρωσης του υποχρεωτικού τους ωραρίου στο ΓΕ.Λ Μύτικα, όπως αποτυπώνονται στο συνημμένο έγγραφο, να υποβάλουν δήλωση προτίμησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  

 

από Τετάρτη 22-5-2024 έως Παρασκευή 31-5-2024 και ώρα 12.00 μ.μ.

 

Η δήλωση προτίμησης να έχει θεώρηση για το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή μέσω του GOV.gr.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ_ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ_1ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Κοινοποιούμε Δελτίο Τύπου του 1ου ΓΕ.Λ. Αγρινίου

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΦΙΣΑΣ (ΤΥ-ΔΥΕΠ 6001589)

Η Πράξη αφορά στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών/τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων κυρίως στο γραμματισμό, αλλά και στον αριθμητισμό και επιπλέον σε συμπληρωματικά αντικείμενα, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους. Επίσης, η πράξη αποσκοπεί στην εκπαίδευση και την ομαλή προσαρμογή των προσφυγοπαίδων στις ΤΥ-ΖΕΠ και στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ).

Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της Ένταξης  των παραπάνω μαθητών/τριών (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών/τριών) και των ΔΥΕΠ.

Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται στο πλαίσιο της εν λόγω Πράξης, στελεχώνουν τις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ, σε σχολεία της Γενικής Εκπαίδευσης και τις ΔΥΕΠ, με κύριο αντικείμενο την ενίσχυση της ελληνομάθειας ή/και την εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας, αλλά και τη διδακτική στήριξη σε άλλα αντικείμενα. Επίσης, στο πλαίσιο της Πράξης απασχολείται το αναγκαίο ΕΕΠ (ΠΕ23 – Ψυχολόγοι και ΠΕ30 – Κοινωνικοί Λειτουργοί) σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες για τη στήριξη μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (Ρομά και Υπηκόους Τρίτων Χωρών/ πρόσφυγες/μετανάστες), καθώς και το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΒΠ) στις ΔΥΕΠ όπου παρουσιάζεται σχετική ανάγκη.

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (ΑΦΙΣΑ_compressed.pdf)ΑΦΙΣΑ_compressed.pdf254 Kb

Υποκατηγορίες