Ο Διευθυντής Δ.Ε Αιτωλοακαρνανίας δέχεται στο γραφείο της Δ/νσης κατόπιν ραντεβού κάθε Τρίτη και Πέμπτη 12:30 π.μ. - 14:00 μ.μ. Για ραντεβού καλέστε στο τηλέφωνο 2631050060.
Ενημέρωση για αναδρομικές επιστροφές κρατήσεων (πρώην) ΤΣΜΕΔΕ ΕΦΑΠΑΞ
Οικονομικά | 19-11-2019 | Hits:3658
Επείγουσα Ανακοινωση για Δ/ντές - Υποδ/ντές ΙΕΚ - ΣΔΕ
Οικονομικά | 23-08-2018 | Hits:4267
Ενημέρωση για την υποβολή στοιχείων για έκτακτες αμοιβές – ωρομίσθιους 2017-2018
Οικονομικά | 30-10-2017 | Hits:4147
Ζητούνται στοιχεία για αναγνώριση προϋπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη
Οικονομικά | 21-10-2016 | Hits:7024
Μισθολογικές ρυθμίσεις Δημοσίων Υπαλλήλων.
Έχει δημοσιευθεί ο νόμος 4354 σχετικός με: "Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, μισ…
Υποβολή στοιχείων για έκτακτες αμοιβές – ωρομίσθιο…
Σας ενημερώνουμε ότι και για το σχολικό έτος 2015-2016 οι σχολικές μονάδες θα εκτυπώνουν …
Ενημερωτικά σημειώματα μισθοδοσίας - ΓΓΠΣ.
Μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων για τις μ…
Ανακοίνωση
Σας ενημερώνουμε ότι για όσους εκπαιδευτικούς έχει παραταθεί η διαθεσιμότητα, η Διεύθυνσή …
Νέα ενημέρωση για εκτύπωση βεβαίωσης αποδοχών οικο…
Σας ενημερώνουμε εκ νέου ότι όσοι εκπαιδευτικοί έχουν κρατήσεις Ο.Λ.Μ.Ε., Ε.Λ.Μ.Ε., Α.Δ.Ε.…
Eνημέρωση για βεβαίωση αποδοχών
Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 24-03-2014 οι εκπαιδευτικοί Δ/θμιας Εκπ/σης Αιτωλ/νίας…
Εξόφληση αποζημιώσεων των εμπλεκόμενων στις Πανελλ…
Μετά και τη δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ 1731/Β΄/15-7-2013, Περί καθορισμού αποζημιώσεων τω…
Υποχρεωτική διετία για το επίδομα θέσης ευθύνης στ…
Ο νόμος 4151/2013 στο άρθρο 3, παρ.3 αναφέρει: “Οι διατάξεις της περίπτωσης ι΄ της παρ. 2…
Εκτύπωση ετήσιας βεβαίωσης αποδοχών
Στα πλαίσια της αναβάθμισης λειτουργιών και δυνατοτήτων του συστήματος "ΑΘΗΝΑ" σας ενημερώ…
Βεβαιώσεις αποδοχών οικονομικού έτους 2012
Σας ενημερώνουμε ότι οι Βεβαιώσεις αποδοχών για το οικονομικό έτος 2012 έχουν ήδη ετοιμαστ…
Ψηφίστηκε τροπολογία για τον Α βαθμό των Σχολικών …
Τροπολογία που ψηφίστηκε από την Ολομέλεια της Βουλής τροποποιεί το άρθρο 33 του ν. 4038/2…
Οδοιπορικά έξοδα εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας…
Στο αριθ. πρωτ. 2/41412/0022/24-9-2012 έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, Γενική…
Βεβαίωση εργοδότη για ασφαλισμένους ΤΣΜΕΔΕ
Παρακαλούμε να ενημερώσετε ενυπόγραφα τους εκπ/κους του σχολείου σας, που είναι ασφαλισμέν…
Ατομικός έλεγχος στοιχείων μισθοδοσίας
Επειδή η μισθοδοσία όλων των εκπαιδευτικών Δ.Ε. της Αιτ/νίας υπολογίζεται από τον Ιανουάρι…
Καταβολή Δώρου Χριστουγέννων 2012
Το επίδομα Χριστουγέννων (μόνιμων, αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών) θα καταβληθεί…
Ονομαστικός χαρακτηρισμός υπεράριθμων εκπαιδευτικών
Γενικού ενδιαφέροντος | 19-04-2024 | Hits:46
Τοποθέτηση Αναπληρωτών εκπαιδευτικών Z' Φάσης
Αναπληρωτές-Ωρομίσθιοι | 19-04-2024 | Hits:46
Κοινοποιούμε το δελτίου τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για…
Πανελλήνιες | 18-04-2024 | Hits:24
Οργανικά κενά & πλεονάσματα
Γενικού ενδιαφέροντος | 16-04-2024 | Hits:185
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙΟΥ
Ανακοινοποίηση - Χρονοδιάγραμμα Οργανικών Τοποθετή…
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥ ΓΕΛ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥ ΓΕΛ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
Οδηγίες σχετικά με αιτήσεις μετάταξης/απόσπασης ε…
ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΠΓ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Α (ΜΑΪΟΣ) 2024
Εγκύκλιοι αποσπάσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. & Δ.Ε.…
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΟΛΥΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥ 1ου ΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤ…
Ονομαστικός χαρακτηρισμός υπεράριθμων εκπαιδευτικών
19-04-2024 Γενικού ενδιαφέροντος
Σας κοινοποιούμε την απόφαση χαρακτηρισμού υπεράριθμων εκπαιδευτικών σύμφωνα με την 8η/19-4-2024 πράξη του ΠΥΣΔΕ Αιτωλοακαρνανίας. Αιτήσεις για τυχόν λάθη ή παραλείψεις του Υ.Σ. που αφορούν τον ονομαστικό χαρακτηρισμό των Υπεράριθμων εκπαιδευτικών...
Περισσότερα...Τοποθέτηση Αναπληρωτών εκπαιδευτικών Z' Φάσης
19-04-2024 Αναπληρωτές-Ωρομίσθιοι
Οι αναπληρωτές οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία στο σχολείο τοποθέτησής τους από Δευτέρα 22-04-2024 έως Τρίτη 23-04-2024.
Περισσότερα...Κοινοποιούμε το δελτίου τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2024-2025
18-04-2024 Πανελλήνιες
Κοινοποιούμε το από 17-4-2024 Δελτίο Τύπου, στο οποίο υπενθυμίζονται οιημερομηνίες διεξαγωγής της υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας για εισαγωγήστα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2024-2025, όπως και τα απαραίτητα δικαιολογητικά με ταοποία...
Περισσότερα...Οργανικά κενά & πλεονάσματα
16-04-2024 Γενικού ενδιαφέροντος
Σας κοινοποιούμε τους πίνακες με τα οργανικά κενά & πλεονάσματα Γενικής Παιδείας και Ειδικής Αγωγής, μετά τις μεταθέσεις του έτους 2024 από περιοχή σε περιοχή και την σχετική εγκύκλιο για...
Περισσότερα...Ανακοινοποίηση - Χρονοδιάγραμμα Οργανικών Τοποθετήσεων μετά τις μεταθέσεις έτους 2024
Επισυνάπτεται το ανακοινοποιημένο χρονοδιάγραμμα Οργανικών Τοποθετήσεων μετά τις μεταθέσεις έτους 2024, προς ενημέρωσή σας.
Οδηγίες σχετικά με αιτήσεις μετάταξης/απόσπασης εκπαιδευτικών που υποβάλλονται μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (Ν.4440/2016)
Σας γνωρίζουμε ότι το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την έναρξη του Α’ κύκλουτου Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας έτους 2024 σύμφωνα με το σχετικό. Οιαιτήσεις των ενδιαφερομένων υποβάλλονται σύμφωνα με τις οδηγίες που…
ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΠΓ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Α (ΜΑΪΟΣ) 2024
Κοινοποιούμε τον πίνακα Εξεταστικών Κέντρων ΚΠΓ περιόδου Μαΐου 2024 προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων. Εξεταστικό κέντρο για το νομό μας είναι το 2ο ΓΕ.Λ. Αγρινίου - Άγιος Ιωάννης Ρηγανάς -Αγρίνιο.
Η αποστολή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Άρθρα & Απόψεις
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2012 17:20
Αν εξετάσουμε τους βασικούς – γενικούς στόχους της θεσμικής εκπαίδευσης, θα παρατηρήσουμε ότι αυτοί έχουν διαμορφωθεί κατά την περίοδο της δεκαετίας του 1980 με τον Ν. 1566/1985. Έκτοτε δε συζητήθηκε και δεν αναπτύχθηκε στην ελληνική κοινωνία ένα νομοθετικό πλαίσιο, που θα λάμβανε υπόψη του τη σημερινή ιστορικότητα και τις αυριανές προοπτικές της χώρας. Όλες οι μετέπειτα θεσμικές παρεμβάσεις ήταν αποσπασματικές και δεν αφορούσαν τον εκπαιδευτικό χάρτη της χώρας στο σύνολό του.
Στο διεθνή χώρο κυριαρχεί σήμερα όλο και περισσότερο το αγγλοσαξονικό σύστημα εκπαίδευσης. Σ’ αυτό το σύστημα, στο οποίο πρωτοστατούν οι Η.Π.Α., η Μ. Βρετανία, η Αυστραλία, η Ν. Ζηλανδία και ο Καναδάς, έχουν προσχωρήσει με έντονους ρυθμούς οι “Ασιατικές τίγρεις” και οι χώρες της Α. Ευρώπης. Ουσιαστικά το σύστημα αυτό εκφράζει κατεξοχήν τη σημερινή τάση της παγκοσμιοποίησης και της διεθνοποίησης της οικονομίας όλης της ανθρωπότητας. Ως βασική επιταγή το αγγλοσαξονικό σύστημα έχει την πρόσδεση της εκπαίδευσης στην αγορά εργασίας και τη διαμόρφωση ενός περιεχομένου που θα τείνει όλο και περισσότερο προς την κατάρτιση. Ως δέλεαρ και ως «επιτακτική ανάγκη» εμφανίζεται η μεγαλύτερη δυνατότητα εξεύρεσης εργασίας από τους νέους και τις νέες.
Ως βασικά εργαλεία προώθησης αυτού του τύπου εκπαίδευσης είναι η αγγλική τριτοβάθμια εκπαίδευση που παρέχεται ως μια εγγύηση για την απασχόληση των νέων, αφού αφορά το μεγάλο μέρος του κόσμου και ουσιαστικά αποτελεί μια «βαριά βιομηχανία» κυρίως των Η.Π.Α. και της Μ. Βρετανίας. Συμπληρωματικά εργαλεία προαγωγής αυτής της εκπαίδευσης είναι διεθνείς οργανισμοί με επικεφαλής τον Ο.Ο.Σ.Α., τα περισσότερα διεθνή συνέδρια και τα συστήματα αξιολόγησης. Τα τελευταία μάλιστα υιοθετώντας όλο και πιο εργαλειακά και καταρτισιακά μέσα αξιολόγησης φτάνουν στο σημείο να κατατάσσουν τα εκπαιδευτικά συστήματα των «Ασιατικών τίγρεων» σε καλύτερες θέσεις από εκείνες των εκπαιδευτικών συστημάτων της Γερμανίας και της Γαλλίας. Επιπρόσθετο στοιχείο προώθησης του αγγλοσαξονικού συστήματος είναι η διαρκής επέκταση της αγγλικής γλώσσας, η οποία δεν αποτελεί πλέον τη lingua franca της εποχής μας αλλά τείνει έτι περαιτέρω να παίρνει και τη μορφή μητροδίδακτης γλώσσας, αφού διδάσκεται από πολύ μικρές ηλικίες και σε αρκετές μη αγγλόφωνες χώρες και επομένως συνεργεί στη φοίτηση σε αγγλόφωνους θεσμούς της εκπαίδευσης.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά τα δεδομένα, μπορεί κάποια χώρα να αδιαφορήσει γι’ αυτή τη διεθνή τάση εκπαίδευσης; Φυσικά και όχι. Υπάρχουν άλλωστε και ένα επιπρόσθετο στοιχείο που συνηγορεί ακόμα περισσότερο. Το «Διεθνές Απολυτήριο» (International Baccalaureate), που χορηγείται από τον Οργανισμό Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate Organization, I.B.O.) και που διαμορφώνει ένα ενιαίο κορμό εκπαιδευτικού περιεχομένου σε όλες τις χώρες που εφαρμόζεται και που μέσω αυτού εισάγονται φοιτητές σε πολλά πανεπιστήμια του κόσμου, είναι προσανατολισμένο προς την ίδια κατεύθυνση.
Από την άλλη πλευρά, είναι δυνατόν να κινηθεί το εκπαιδευτικό σύστημα μιας χώρας σε μορφές εκπαίδευσης που αντιστοιχούν σε άλλα μοντέλα ανάπτυξης, σε διαφορετική κουλτούρα λαών ακόμα και σε ξεχωριστή ιστορική πορεία; Είναι δυνατόν να ενιαιοποιηθεί η εκπαίδευση σε έναν και μόνο τύπο και να ισοπεδωθούν οι διαφορετικότητες εθνών, λαών και πολιτισμών; Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να τεθεί ούτε καν ως απλή υπόθεση εργασίας.
Καλείται, ως εκ τούτου, η ελληνική εκπαίδευση να διαμορφώσει το δικό της νέο καταστατικό χάρτη της εκπαίδευσης λαμβάνοντας υπόψη: πρωτίστως τις προτεραιότητες της χώρας και συμπληρωματικά τις εξελίξεις τόσο στο διεθνή χώρο όσο και εκείνες που συμβαίνουν στους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Προς τούτο οφείλουμε να επαναπροσδιορίσουμε μερικώς την έννοια της Γενικής Παιδείας στο περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων αλλά και να αναστοχαστούμε πάνω στους άξονες των κινημάτων που αναπτύχθηκαν στα τέλη του 20ουαιώνα, δηλαδή στα κινήματα της κριτικής σκέψης (teaching thinking skills), της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας (cooperative learning), της αποτελεσματικής διδασκαλίας (effective teaching) και εκείνου του κινήματος «επιστροφής στα βασικά» (back to basics movement).
Ένα μεταρρυθμιστικό εγχείρημα δεν μπορεί να οριοθετείται απλά και μόνο στην ανανέωση των γνωστικών αντικειμένων, αλλά οφείλει να διαμορφώνει ένα άλλο Παιδαγωγικό Παράδειγμα που θα ανταποκρίνεται στις πολυσύνθετες απαιτήσεις της εποχής. Να τολμήσουμε να αγγίξουμε την έννοια της παιδείας με διάθεση κριτικής ματιάς. Να θέσουμε στο κέντρο της δημόσιας συζήτησής μας τον πυρήνα της παιδείας και της μόρφωσης και να μην ξεκινήσουμε το διάλογο επί των σημείων μιας ήδη συρρικνωμένης νομοθετικής πρότασης. Να προβληματιστούμε σε πολλά αυτονόητα αλλά ανέγγιχτα σημεία. Να θέσουμε ερωτήματα και προβληματισμούς.
Ας μελετήσουμε βασικά στοιχεία που έχουν θέσει οι μεγάλοι παιδαγωγοί μας και οι διανοούμενοί μας. Για παράδειγμα, ο μεγάλος μας μουσικοσυνθέτης Μάνος Χατζιδάκις είχε θέσει έναν ποιητικό και εύστοχο προβληματισμό. «Και πρώτα απ’ όλα, τι εννοούμε λέγοντας παιδεία; την πληροφορία, την τεχνική, το δίπλωμα εξειδίκευσης που εξασφαλίζει γάμο, αυτοκίνητο κι ακίνητο, με πληρωμή την πλήρη υποταγή του εξασφαλισθέντος ή την πνευματική και ψυχική διάπλαση ενός ελεύθερου ανθρώπου, με τεχνική αναθεώρησης κι ονειρικής δομής, με αγωνία απελευθέρωσης και με διαθέσεις μιας ιπτάμενης φυγής προς τ’ άστρα;».
Από την εποχή που ο Χαρώνδας νομοθέτησε στην Κατάνη της Ν. Ιταλίας τις πρώτες μορφές σχολείων «Χαρώνδας ενομοθέτησεν πρώτος τους υιείς άπαντας των πολιτών μανθάνειν γράμματα της πόλεως χορηγούσης τους μισθούς τοις διδασκάλοις» (Χαρώνδας πρώτος νομοθέτησε όλα τα παιδιά των πολιτών να μαθαίνουν γράμματα και η πόλη να πληρώνει τους μισθούς των δασκάλων)[i], από την εποχή των σχολείων των σοφιστών της αρχαίας Αθήνας μέχρι σήμερα που το σχολείο της ύστερης βιομηχανικής ή της μετα-βιομηχανικής εποχής μετασχηματίζεται υπό την πίεση του πολιτισμού της πληροφορίας, η σχολική εκπαίδευση έχει περάσει από πολλές ιστορικές φάσεις. Σήμερα βρίσκεται σε νέα φάση, αντιμετωπίζει νέα κοινωνικά, πολιτισμικά και επιστημονικά δεδομένα.
Το σχολείο της νέας εποχής δεν μπορεί να απαντήσει στις πολλαπλές προκλήσεις με επιμέρους τροποποιήσεις, οφείλει να διαμορφώσει έναν νέο παιδαγωγικό λόγο, μια σύγχρονη έννοια γενικής παιδείας, ένα μορφωτικό ιδεώδες. Από την εποχή του Πλάτωνα (Πολιτεία) η παιδεία δεν εθεωρείτο συσσώρευση γνώσεων, αλλά διέγερση και καλλιέργεια των εσωτερικών δυνάμεων και καταβολών του ανθρώπου. Επομένως, όσο το σχολείο δεν αγγίζει τα μεγάλα προτάγματα του ανθρώπου, της ζωής και της κοινωνίας και οριοθετεί τη συζήτησή του επί κάποιων γνωστικών αντικειμένων, δεν πρόκειται να δώσει νέα πνοή στο σύγχρονο άνθρωπο που είναι πολλαπλά αλλοτριωμένος και χειραγωγημένος.
Και για να ψηλαφίσει αυτά τα θέματα, η συζήτηση θα πρέπει να γίνει επί του πολιτικού και ιδεολογικού πεδίου. Εδώ χρειάζονται οι γόνιμες πολιτικές συζητήσεις και αντιπαραθέσεις ιδεών και προτάσεων και των κομμάτων και των κοινωνικών φορέων και των πολιτών, άλλωστε, εκ των πραγμάτων, «η παιδεία είναι ένα αντινομικό φαινόμενο, βαίνει δηλ. διαμέσου πολλών αντινομιών και αρκετών αντιρρήσεων»[ii]. Γιατί, όπως πολύ χαρακτηριστικά έχει ειπωθεί, «το σχολείο δεν αλλάζει αλλάζοντας το σχολείο».
Το σχολείο οφείλει να αναζητήσει ένα νέο περιεχόμενο που θα εμπνέεται και θα εκφράζει τα ουμανιστικά ιδεώδη. «Να φωτίζεται βαθύτερα και πολύμερα η ζωή και τα προβλήματά της, και να ετοιμάζεται ο δρόμος για μια θεωρία της ζωής και του Κόσμου… Άλλωστε το ανθρωπιστικό ιδανικό είναι εσωτερική ανάγκη της ανθρωπότητας και όχι ουτοπία, είναι ανάγκη ιστορική που ανοίγει μακρινή προοπτική για το μέλλον» (Ε. Παπανούτσος). Να θέσει ως θεμελιακούς στόχους την πνευματική εξύψωση του ανθρώπου, την προαγωγή του κοινωνικού του ρόλου, την καλλιέργεια της αγάπης και της αλληλεγγύης. Να προσδιορίσει με σαφή τρόπο το ιδανικό ηθικό του ανθρώπου, έτσι ώστε «να μεταμορφωθεί η υλική αλληλεξάρτηση σε αλληλεξάρτηση ηθική και ανθρώπινη»[iii].
[i] Διόδωρος o Σικελιώτης, Ιστορική Βιβλιοθήκη, Βιβλίο 12, κεφ.12. (πηγή: Φ.Κ. Βώρος)
[ii] Βερτσέτης, A. (2003), Γενική διδακτική, Αθήνα: έκδοση συγγραφέα, σ. 97
[iii] Ντιούι, Τ. (1939), Ελευθερία και πολιτισμός, Αθήνα: Γ. Παπαδημητρίου, σ. 187-188
(Πηγή: Ιστολόγιο "Παιδείας Εγκώμιον". Δείτε το άρθρο)
Ονομαστικός χαρακτηρισμός υπεράριθμων εκπαιδευτικών
Γενικού ενδιαφέροντος | 19-04-2024 | Hits:46
Σας κοινοποιούμε την απόφαση χαρακτηρισμού υπεράριθμων εκπαιδευτικών σύμφωνα με την 8η/19-4-2024 πράξη του ΠΥΣΔΕ Αιτωλοακαρνανίας. Αιτήσεις για ... Περισσότερα...
Οργανικά κενά & πλεονάσματα
Σας κοινοποιούμε τους πίνακες με τα οργανικά κενά & πλεονάσματα Γενικής Παιδείας και Ε…
Οδηγίες σχετικά με αιτήσεις μετάταξης/απόσπασης ε…
Σας γνωρίζουμε ότι το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την έναρξη του Α’ κύκλουτου Ενιαίου …
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023
Παρατίθενται στοιχεία εκτέλεσης προϋπολογισμού μηνός Δεκεμβρίου 2023.
Ενισχυτική Διδασκαλία σχολικού έτους 2023-2024
Παρακαλούμε όπως οι εκπαιδευτικοί τα ονόματα των οποίων επισημαίνονται με έντονη γραφή και…
Ανακοίνωση οριστικού πινάκα δεκτών υποψηφίων Υποδι…
Ανακοίνωση οριστικού πινάκα δεκτών υποψηφίων Υποδιευθυντών/τριών σχολικών μονάδων της Δ.Δ.…
Ανακοίνωση πινάκων δεκτών υποψηφίων Υποδιευθυντών.
Ανακοινώνουμε τους πίνακες δεκτών υποψηφίων Υποδιευθυντών/τριων σχολικών μονάδων της Δ.Δ.Ε…
Πρόσκληση πλήρωσης κενών θέσεων Υποδιευθυντών - Το…
Προκηρύσσουμε Την πλήρωση με επιλογή των παρακάτω έξι (6) κενών θέσεων Υποδιευθυντών Σχολ…
Τοποθέτηση Υποδιευθυντών/ντριών - Υπεύθυνων Τομέων
Ανακοινώνεται η απόφαση τοποθέτησης Υποδιευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων και Εργαστηριακώ…
Ανακοίνωση αναπροσαρμοσμένου πινάκα δεκτών υποψηφί…
Ανακοίνωση αναπροσαρμοσμένου πίνακα δεκτών υποψηφίων Υποδιευθυντών/τριων και σχολικών μονά…
Ανακοίνωση πινάκων δεκτών - μη δεκτών υποψηφίων Υπ…
Σας ανακοινώνουμε ότι με την 25η/12-10-2023 πράξη του Τοπικού Συμβουλίου Επιλογής, καταρτί…
Ανακοινοποίηση Πρόσκλησης πλήρωσης θέσεων Υποδιευθ…
Προκηρύσσουμε Α. Την πλήρωση με επιλογή πενήντα επτά (57) θέσεων Υποδιευθυντών Σχολικών Μ…
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων εμπειροτεχνών ιδιωτών …
εμπειροτεχνών ιδιωτών μουσικών (ΕΜ16) για το σχολικό έτος 2023-2024.Το Υπουργείο Παιδείας,…
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
Σας ενημερώνουμε ότι η υπηρεσία μας δέχεται τους νεοδιόριστους καθημερινά από 7.00- 14.00…
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εκπαιδευτικών Δε…
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τον ορισμό …
Υποβολή αίτησης - δήλωσης σχολείων από ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΑΠ…
Υποβολή αίτησης - δήλωσης σχολείων από Εκπαιδευτικούς που αποσπάστηκαν στην ΔΔΕ Αιτωλ/νίας…
Δήλωση τοποθέτησης σε λειτουργικά κενά εκπαιδευτικ…
Δήλωση τοποθέτησης σε λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΥΣΔΕ. Υπο…
Χαρακτηρισμός λειτουργικά υπεραρίθμων εκπαιδευτικώ…
Χαρακτηρισμός λειτουργικά υπεραρίθμων εκπαιδευτικών και υποβολή Αίτησης – Δήλωσης τοποθέτ…
Διαδικασία αποσπάσεων μελών ΕΕΠ & ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ…
Διαδικασία αποσπάσεων μελών ΕΕΠ & ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ εντός της ίδιας περιοχής μετάθεσης και…
Αποστολή δικαιολογητικών αποσπασμένων στο ΠΥΣΔΕ Αι…
Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι αποσπάστηκαν από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α στο ΠΥΣΔΕ Αιτωλοακαρνανίας, καλού…
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2023
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2023
ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΣΤΑ Π.Σ ΚΑΙ ΠΕΙ.Σ.
«Προκήρυξη διαδικασίας κατάταξης υποψήφιων εκπαιδευτικών ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδ…
Πρόσκληση υποβολής δήλωσης για κάλυψη κενών και κε…
Καλούνται οι εγγεγραμμένοι/νες στον κυρωμένο τελικό πίνακα , οι οποίοι υπέβαλαν αίτηση-δήλ…
ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Κοινοποιούμε έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. σχετικά με την ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμ…
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΑΪΟΥ 2023
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΑΪΟΥ 2023 Δ.Δ.Ε ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
29-05-2023 Κοινή ανακοίνωση υπουργείων Παιδείας κα…
Ενημερωτικό σημείωμα για το πρόβλημα που αφορά στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις …
Οργανόγραμμα και Στοιχεία Επικοινωνίας ΔΔΕ Αιτ/νίας
Γενικού ενδιαφέροντος | 06-03-2019 | Hits:9422
Ανακοινώνουμε το οργανόγραμμα της υπηρεσίας μας: ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Δ.Δ.Ε. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Καζαντζής Χρήστος 2631050042 ΤΜΗΜΑ Α' ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ, Προϊσταμένη Παναγιωτοπούλου Σοφία 2631050059 ΤΜΗΜΑ Β' ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, Προϊστάμενος Λένης Νικόλαος 2631050052 ΤΜΗΜΑ Γ' ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, Προϊστάμενος Μακρής...
Εγκύκλιος Αποσπάσεων Εντός ΠΥΣΔΕ.
Αποσπάσεις-Τοποθετήσεις | 22-06-2017 | Hits:7971
Κοινοποιούμε την εγκύκλιο και τα έντυπα αποσπάσεων ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΔΕ.
Δικαιολογητικά πρόσληψης Αναπληρωτών.2017-18
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΕΦΚΑ ΓΙΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ Τ…
Παράταση προσωρινής τοποθέτησης εκπαιδευτικών ευρι…
Ενημέρωση για υπολογισμό οργανικών κενών θέσεων κα…
Επείγουσα Ανακοινωση για Δ/ντές - Υποδ/ντές ΙΕΚ -…
Ανακοίνωση -οδηγίες για την παραλαβή αιτήσεων και …
Ενημέρωση για την υποβολή στοιχείων για έκτακτες α…
Οδηγίες για την Υποβολή Αιτήσεων Μετάθεσης
Τοποθέτηση Αναπληρωτών εκπαιδευτικών Z' Φάσης
Αναπληρωτές-Ωρομίσθιοι | 19-04-2024 | Hits:46
Οι αναπληρωτές οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία στο σχολείο τοποθέτησής τους από Δευτέρα 22-04-2024 έως Τρίτη 23-04-2024. Περισσότερα...
Ανακοινοποίηση - Χρονοδιάγραμμα Οργανικών Τοποθετή…
Επισυνάπτεται το ανακοινοποιημένο χρονοδιάγραμμα Οργανικών Τοποθετήσεων μετά τις μεταθέσει…
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024
Κοινοποιούμε την αριθ. 34199/Ε4/03-04-2024 Απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με θέμα "Μεταθέσεις Ειδι…
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δ.Ε έτους 2024
Σας ανακοινώνουμε τις αποφάσεις των μετατιθέμενων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης…
Τοποθέτηση Αναπληρωτών εκπαιδευτικών Στ' Φάσης
Οι αναπληρωτές οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία στο σχολείο τοποθέτησής…
ΤΕΛΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗ…
1) Τελικοί πίνακες μοριοδότησης αιτήσεων βελτίωσης θέσης και οριστικής τοποθέτηση…
Τοποθέτηση Αναπληρωτών εκπαιδευτικών E' Φάσης
Σας ανακοινώνουμε πίνακα με τις τοποθετήσεις των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ε΄ Φ…
ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙ…
ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ…
« Υποβολή αιτήσεων παραίτησης λόγω συνταξιοδότηση…
Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να συνταξιοδοτηθούν με τη λήξη του τρέχοντος σχολικούέτους, θ…
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣ…
1) Ανακοίνωση πινάκων μοριοδότησης αιτήσεων βελτίωσης θέσης και οριστικής τοποθέτη…
Τοποθετήσεις Εκπαιδευτικών Ενισχυτικής Δισασκαλίας…
Οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης σύμφωνα με την αρ. πρ. 146621/Δ2/20-12-2023 (ΑΔΑ: Ψ4ΗΚ46ΝΚΠΔ-ΕΦ…
Ειδική Πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών…
Κοινοποιούμε την Ειδική Πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ …
Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντ…
Κοινοποιούμε πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντων στην Ενισχυτική Διδασκα…
Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντ…
Κοινοποιούμε πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντων στην Ενισχυτική Διδασκαλ…
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ…
1) Αίτηση για μετάθεση εκπαιδευτικών Δ.Ε. από περιοχή σε περιοχή με ΕΝΓ/ΕΓΒ (006.ΕΕΠ-ΕΒΠ_Κ…
Τοποθέτηση Αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δ' Φάσης
Σας ανακοινώνουμε πίνακα με τις τοποθετήσεις των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δ΄ Φ…
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Μ.Ν.Α.Ε
Σχολ. εκδηλώσεις - σχολ. δραστηριοτ. | 30-06-2023 | Hits:568
1Ο ΕΠΑ.Λ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Μ.Ν.Α.Ε «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΕΚΤΥΠΩΤΗ» Περισσότερα...
1ο ΕΠΑ.Λ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΠΡΟ…
1Ο ΕΠΑ.Λ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Μ.Ν.…
Εορτασμός Επετείου 200 χρόνων από την Ελληνική Επα…
Στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση, η Διεύθ…
Προκήρυξη για την κάλυψη κενών θέσεων του Μουσικού…
Ανακοινώνουμε πρόσκληση για κάλυψη κενών θέσεων μαθητών στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου.
6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Χορωδιών Ελληνικού Τραγουδιού…
Ανακοινώνουμε το πρόγραμμα - πρόσκληση του 6ου Μαθητικού Φεστιβάλ Χορωδιών Ελληνικού Τραγο…
Εκδήλωση του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου
Το 2ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου υπό την αιγίδα του Δήμου Αγρινίου και σε συνεργασία με το Μουσικό Σχ…
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑ…
Eπισυνάπτεται εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ., με θέμα: ΄΄ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧ…
Σχολική εφημερίδα του Εσπερινού Γυμνασίου Μεσολογγ…
Δείτε την εφημερίδα του Εσπερινού Γυμνασίου Μεσολογγίου με Λυκειακές τάξεις
Πρόσκληση του Γυμνασίου Ματαράγκας
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Ματαράγκας σάς προσκαλούν στην εορτ…
Θεατρική παράσταση «Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων»
Το σχολείο μας, το 6ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου, στο πλαίσιο του 9ου Μαθητικού Φεστιβάλ Θεάτρ…
Θεματική εβδομάδα: Ο έρωτας στα Δημοτικά μας τραγο…
Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Αγρινίου εμπνέονται από τα δημοτικά τραγούδια. Δείτε το αρ…
Πρόσκληση του Ενιαίου Επαγγελματικού Γυμνασίου σε …
Δελτίο τύπου του Μουσικού Γυμνασίου Αγρινίου με Λ.…
Επισυνάπτουμε δελτίο τύπου του Μουσικού Γυμνασίου Αγρινίου, που αφορά τις Εορτές Εξόδου.
Δελτίο Τύπου 1ου Λυκείου Ναυπάκτου
Ο σύλλογος διδασκόντων και ο διευθυντής συγχαίρουν την ομάδα βόλεϊ των μαθητών το…
Δελτίο τύπου-Βράβευση αριστούχων μαθητών
Στις 26 Μαρτίου 2018 και 10:00 π.μ. στο Δικαστικό Μέγαρο Αγρινίου πραγματοποιήθηκε η βράβ…
Αερόστατα Αγάπης από τους μαθητές του 2ου ΕΠΑ.Λ. Α…
Στις 21/03/2018 οι εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου κ. Ξένου Ευρυδίκη και η κ. Γεωργ…
9ο Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου Αγρινίου
9ο Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου Αγρινίου Δείτε το πρόγραμμα στα επισυναπτόμενα αρχεία.
Συμμετοχή Εσπερινού Γυμνασίου Μεσολογγίου στο Euro…
TO Εσπερινό Γυμνάσιο και Λύκειο Μεσολογγίου προβάλει την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου …
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου κον…
Τη Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018 οι μαθήτριες του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου Άννα Λυμπέρη της Α΄ τάξης κ…
5o Φεστιβάλ Μαθητικών Χορωδιών
Σεμινάριο με τίτλο: «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και…
Σας γνωρίζουμε ότι η Διεύθυνσή μας, ο Φορέας Διαχείρισης Λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου, το Παν…
Προκήρυξη 9ου Μαθητικού Φεστιβάλ Θεάτρου
Σας ενημερώνουμε σχετικά με την προκήρυξη του 9ου Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου που θα πραγματ…
Διεθνής Έκθεση Γελοιογραφίας στο Αιτωλικό
Σας ενημερώνουμε ότι το Γυμνάσιο Αιτωλικού και η Ευρωπαϊκή Λέσχη Γελοιογραφίας (EUROPEAN.C…
Προκήρυξη Σεμιναρίου του Κέντρου Πρόληψης «ΟΔΥΣΣΕΑ…
Σας κοινοποιούμε Προκήρυξη Σεμιναρίου με τίτλο «Φτιάχνοντας ομάδες κρίσεων στο σχολείο» Πρ…
1ο ΕΠΑΛ Μεσολογγίου. Παρουσίαση και επίδειξη λογισ…
Το Γ΄ Πληροφορικής, του 1ου ΕΠΑ.Λ. Μεσολογγίου, σας προσκαλέι την Τετάρτη 21/12/2016 από τ…
7ο Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου
Το 7ο Μαθητικό Φεστιβάλ θεάτρου διοργανώνει ο Δήμος Αγρινίου σε συνεργασία με …
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Εκπαιδευτικά θέματα | 15-11-2022 | Hits:780
Α. Για την συγκρότηση των Επιστημονικών Εποπτικών Συμβουλίων (ΕΠ.Ε.Σ) των Σχολικών μονάδων που χαρακτηρίσθηκαν με την υπό στοιχεία 26500 /Δ6/9-3-... Περισσότερα...
ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚ…
Ανακοινώνουμε τον Προσωρινό Πίνακα Κατάταξης Υποψηφίων Εκπαιδευτικών - Εποπτών για τη Ζ΄ Φ…
ΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΩΝ Ζ΄ ΦΑΣΗΣ…
Ανακοινώνουμε οριστικούς πίνακες κατάταξης υποψηφίων μαθητευομένων Ζ΄ Φάσης σχολικού έτους…
ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΩΝ Ζ΄ ΦΑΣΗ…
Ανακοινώνουμε προσωρινούς πίνακες κατάταξης υποψηφίων μαθητευόμενων Ζ΄Φάσης σχολικού έτους…
Προθεσμία Υποβολής Αίτησης για μόνιμο διορισμό μελ…
Το Υπουργείο Παιδείας καλεί τα υποψήφια μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού …
Προθεσμία Υποβολής Αίτησης για μόνιμο διορισμό Εκπ…
Το Υπουργείο Παιδείας καλεί τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς Γενικής Παιδείας και Ειδικής Αγ…
Πρόσκληση μόνιμων διορισμών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
Κοινοποιούμε την πρόσκληση που δημοσιεύθηκε στο αρ. Φύλλου 49 Τεύχος ΑΣΕΠ / 23-07-2022 και…
Πρόσκληση μόνιμων διορισμών Γενικής Παιδείας και Ε…
Κοινοποιούμε την πρόσκληση που δημοσιεύθηκε στο αρ. Φύλλου 50 Τεύχος ΑΣΕΠ / 23-07-2022 και…
Προγραμματισμός εξετάσεων των ΕΠΑ.Λ και Π.ΕΠΑ.Λ γι…
Επισυνάπτεται έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. σχετικά με τον Προγραμματισμό εξετάσεων των ΕΠΑ.Λ και Π…
Προγραμματισμός των εξετάσεων των ΓΕΛ σχολ. έτους …
Επισυνάπτεται έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ σχετικά με τον προγραμματισμό των εξετάσεων των ΓΕΛ σχολ…
Προγραμματισμός των εξετάσεων των Γυμνασίων σχολ. …
Επισυνάπτεται έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. σχετικά με τον Προγραμματισμό των εξετάσεων των Γυμνασί…
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ προκήρυξης - πρόσκλησης του ΥΠΑΙΘ για …
Κοινοποιούμε την ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ της προκήρυξης- πρόσκλησης του ΥΠΑΙΘ για επιλογή Διευθυντών Δ…
Ειδική πρκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχο…
Το Υπουργείο Παιδείας καλεί τους εκπαιδευτικούς που έχουν ενταχθεί στους: (α) τελικούς αξ…
Έναρξη Ενισχυτικής Διδασκαλίας συνέχεια για…
Ανακοινώνουμε τον πίνακα επιλεγέντων εκπαιδευτικών για την Ενισχυτική Διδασκαλία σχολικού …
Έναρξη Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το σχολικό έτος…
Σας κοινοποιούμε την αρ. πρωτ. 8487/Δ2/25-01-2021 "Εγκύκλιο έναρξης της Ενισχυτικής Διδασκ…
ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ( Υ.Α και …
Κοινοποιούμε προς ενημέρωσή σας, τα συνημμένα που αφορούν στην Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικ…
Ειδική πρόσκληση για κάλυψη λειτουργικων κενών ΕΕΠ…
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 46 «Ειδική π…
Συμμετοχή μαθητών στα μαθήματα για το διάστημα 18-…
Συμμετοχή μαθητών-τριών του Ν. Αιτωλοακαρνανίας στα μαθήματα για το διάστημα 18-26 Μαΐου 2…
Πλήρωση μιας (1) θέσης Υπευθύνου Φυσικής Αγωγής κα…
Επισυνάπτεται η με αριθμ. Φ.Π.5.2/7416/05-08-2019 Προκήρυξη του Διευθυντή Δ.Ε. Αιτωλ/νίας,…
Διευκρινίσεις για την καταχώριση απουσιών λόγω επο…
Ανακοινώνουμε εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ σχετικά με την καταχώριση των απουσιών λόγω εποχικής γρίπ…
Σεμινάριο παροχής Πρώτων Βοηθειών για καθηγητές στ…
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού μας, διαπιστώνοντας τις ανάγκες για τη γν…
Σεμινάριο Πνευματική Ιδιοκτησία και Εκπαίδευση
Ο Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευ…
Διημερίδα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας και…
Επισυνάπτεται Πρόσκληση που αφορά Ημερίδα που συνδιοργανώνει η Δ…
Προγραμματισμός και Αποτίμηση του Εκπαιδευτικού Έρ…
Σας κοινοποιούμε την Υπουργική Απόφαση με αρ. πρωτ. 1816/ΓΔ4/7-1-2019 (Β΄ 16) που αφορά το…
Πλήρωση δύο (2) θέσεων Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέν…
Οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ04 της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας, ο…
Πλήρωση μιας (01) θέσεως Υπευθύνου Πληροφορικής κα…
Οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ86 της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας, ο…